2014.05.04.
12:34

Írta: stronghand

Május.

  Sziasztok!:)
 Amint látjátok májusban ez az első bejegyzésem. Mivel megfogadtam, hogy áprilisban több bejegyzésem lesz, mint márciusban, így bevallom kicsit csaltam. Pár könyvet kaptam kölcsönbe az osztálytársaimtól, vettem, rendeltem is újakat és a könyvtárból is kölcsönöztem ki párat, szóval úgy gondoltam, hogy ezeknek megcsinálom a helyét a blogban és ha majd elolvastam őket írok róluk. Igen ám, az ember tervez, Isten végez. Négy napos szünetünk van a hétvégén és jövő héten pedig délután fogunk suliba járni az érettségik miatt, ezen a hétvégén nem nagyon volt kedvem olvasni, így bejegyzéseket se nagyon csináltam és amiket könyveket már elolvastam, azokról se írtam. Most igyekszek ezt bepótolni a közeljövőben és minél többet olvasni.
 Ezzel a számmal kívánok nektek kellemes hétvégét és sok szép ajándékot az anyukáknak, anyák napja alkalmából:
 Tudom, tudom, ez nem éppen olyan zene, amit ilyenkor szoktam küldözgetni, de nagyon ráfüggtem erre a számra, hiába van benne egy kis 'mű' rész is.
 Íme itt az én ajándékom az anyukámnak:
 Most pedig indulás tanulni, zongorázni, de még előtte van egy kis időm olvasni *________* 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mendekhely.blog.hu/api/trackback/id/tr906519165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása