2014.06.30.
14:37

Írta: stronghand

Gyors beszámoló

 Sziasztok! :)
 Tegnap elmentünk barátnőimmel bowlingozni és erős késztetést éreztem, hogy bemenjek a Pláza legújabb és hatalmas könyvesboltjába. Már előző bejegyzésben meséltem Az emlékek őréről, de azt a könyvet sajnos csak kölcsönbe kaptam, így megvettem tegnap. Valamint emellett szemet vetettem egy másik könyvre is(sok másik mellett). A jégvirág lányokra. Elég érdekesnek tűnt a történet, így megvettem, és mindezek mellett gyönyörű a borítója.
 Pénteken buliztunk és sikerült pár nyitófület összeszedni ugyanis már régóta szerettem volna belőle csinálni karkötőt.
 Július 11-én, pénteken megyek barátnőmhöz Kecskemétre és már alig várom. Egy hétig nem leszek, de utána igyekszek majd bepótolni mindent, sokat olvasni és az egész hetemről beszámolni. Természetesen lesz nálam füzet, amibe leírhatom a dolgokat. Rajzoltam valamelyik nap elég sokat, mivel szeretnék barátnőmnek és anyukájának ajándékot adni.
Ajándék :) 
 Ma pedig elmegyünk megrendelni az új ágyamat. Annyira várom már. Három hét múlva készen is lesz. Eldöntöttük a szüleimmel, hogy az egész szobámat átalakítjuk, kifestjük(eddig naplemente színe van és szeretnék lilát vagy kéket), a szoba alján vannak kis csempék egy sorban és azokat leszedni, sőt mivel még beton van a szőnyeg alatt azt le is akarjuk parkettáztatni. Egyszóval vannak tervek, csak kell hozzá sok sok pénz. hatalmas fába vágtuk a fejszénket. Lassan kezdhetek dobozolni is. Remélem ezután több helyem lesz a könyveimnek. HAHA :)

Tűzönvizenátos ;) 




Karkötő:) 
 Hoztam nektek egy kis szünidei zenét. Alapvetően nem szeretem az ilyen számokat, de ez benne maradt a fejembe. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mendekhely.blog.hu/api/trackback/id/tr716519145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása